FANDOM

Плани операцій — це дуже важливий інструмент, який, по-перше, допомагає гравцеві наочно представити просування його армії, а по-друге, передає війська під контроль AI разом зі значним бонусом в сухопутних боях (у випадку настання). Плани операцій прив'язані до командувачем арміями. Кожен командир може мати один готовий до виконання план, а ще один можна тримати в процесі малювання.

Для створення плану наступальної операції, гравець спочатку повинен визначити оборонний фронт – це позиція, з якою ваші війська почнуть операцію. Натисніть на кнопку оборонного фронту і, намалюйте лінію на карті, щоб визначити стартову позицію армії. У багатьох випадках це буде державний кордон або поточна лінія фронту між ворожими арміями. Тепер, натисніть кнопку наступальний фронт (лінія зі стрілкою) і намалюйте фронт, до якого повинна просунутися армія.

Малювання планів операцій Редагувати

Від того, як ви намалюєте план операції, безпосередньо залежатиме подальше виконання його ІІ. ІІ буде слідувати плану операції, не задаючи зайвих питань, так що невдалий план може привести до серйозних наслідків. Далі представлені інструменти, використовуючи які гравці будуть створювати свої плани операцій:

Морське вторгнення Редагувати

Використовуйте цю опцію для десантних атак на ворожу територію. Таким способом армія також може переміститися на дружню територію, але більш ефективно просто використовувати переміщення з порту в порт, як описано вище.

Після вибору морського вторгнення, гравець повинен вибрати точку відправлення. Це місце, де війська будуть збиратися і готуватися до штурму. Далі натисніть правою кнопкою миші на провінції супротивника, щоб віддати наказ про вторгнення. Майте на увазі, що вам потрібно володіти достатніми морськими розвідданими в кожному морський регіоні, який буде перетинати десантний флот, так що гравцеві доведеться патрулювати регіон з допомогою бойових кораблів або зовсім контролювати ці морські зони.

Всі плани потребують часу, а амбітні вторгнення потребують значного часу на планування. Через тижні або місяці), коли приготування закінчаться, сіра стрілка над групою армій забарвиться в зелений. Натисніть на стрілку, щоб війська приступили до виконання плану.

Лінія фронту і лінія наступу Редагувати

Гравець може зробити лінією фронту, як всю кордон з певним державою, просто натиснувши на неї, так і частина державного кордону, затиснувши кнопку миші і простягнувши покажчик бажаним провінціях, через які пройде фронт. ІІ самостійно розташує дивізії даного командира на лінії фронту. Гравець, зрозуміло, може створити декілька не пов'язаних між собою ліній фронту і перепризначувати дивізії між ними, що може бути дуже корисно для маршала, який може командувати необмеженим числом дивізій. Дивізії, прикріплені до прикордонної лінії фронту, отримають бонус планування.

Від лінії фронту (і тільки від неї) гравець може позначити лінії наступу, або стрілку настання. Наступальна лінія повідомляє ШІ, як ви хочете бачити просування армії вглиб ворожої території. Гравець може змінювати ширину і дугу наступальної лінії. Якщо утримувати курсор миші над наступальної лінією (наступальної стелкой), то гра покаже передбачуваний сценарій просування дивізій, крок за кроком.

В кінці наступальної лінії можна позначити нову лінію фронту, а від неї провести ще одну наступальну лінію, створивши більш довгостроковий план.

У кожного командира є велика кнопка виконання. При натисканні на неї активується наступальна лінія, якою буде слідувати ІІ до наступної лінії фронту. Якщо від неї також проведена наступальна лінія, то необхідно підтвердити наказ і натиснути на кнопку виконання вдруге.

Смуга оборони Редагувати

Гравець може намалювати смугу оборони на контрольованих територіях, що скаже ІІ розміщувати на цій лінії дивізії тим же чином, що і на основній лінії фронту, утримувати її від атак супротивника і контратакувати при прориві. На відміну від повноцінної лінії фронту, дивізії на смузі оборони не отримають бонусів планування, але, в той же час, дивізії, довгий час розташовані в провінції, отримають бонус окапывания.

Зайняти область Редагувати

Наказ армії охороняти неприфронтовую зону. В основному корисно для контрпартизанської боротьби або захисту від повітряних десантів. Так як дивізії розосереджуються по всій області замість концентрації сил на кордоні провінції, застосування такої тактики поблизу фронту вельми небезпечно.

Бонуси планування Редагувати

Кожна дивізія, яка є частиною наступального плану, отримає бойової бонус, званий бонусом планування. Цей бонус буде збільшуватися до певної межі, поки дивізія знаходиться на прикордонній лінії фронту. Бонус планування почне зменшуватися, коли дивізії вступлять у бій, почнуть рух або будуть передислоковані з лінії фронту. Обидва параметра, максимальний розмір бонусу і швидкість, з якою він зростає (швидкість планування) можуть бути збільшені. Доктрина маневреної війни дає дуже високу швидкість планування, в той час як доктрина великомасштабного планування дасть збільшений бонус при достатньому часі. Найближчий оборонний еквівалент бонусу планування — це окапывание. Бонус планування тісно пов'язаний з організацією, так як обидва цих параметра зростають, коли дивізії не діють і падають під час руху і бою.

Ручний контроль і плани операцій Редагувати

Ручний контроль слід тим же правилам, що і бонус планування. Система планів операцій створена не для того, щоб замінити собою ручний контроль, а щоб подбати про таких важких завданнях, як розміщення гарнізону або вибудовування сил по річці. Дивізії, які беруть участь у плані операції, та отримали ручної наказ, спочатку виконають його, а після цього повернуться під управління ІІ.

Плани операцій і союзники Редагувати

Гравці зможуть бачити плани операцій своїх союзників (опцію можна відключити при бажанні). Це допоможе координувати зусилля союзників в багатокористувацької грі. Країни ІІ також створюють плани операцій, так що механіка буде корисною і в одиночному режимі.