FANDOM

До логістики відносяться постачання припасами та екіпіруванням.

Споживання припасів Редагувати

Пересуваються війська споживають в 1.5 рази більше припасів.

Підтримуване кількість припасів Редагувати

Підтримуване кількість припасів обчислюється за сумою місцевих і надходять припасів.

Місцеві припаси Редагувати

Local supply map

Місцеві припаси

Сума наступних значень:

  • Базове значення 1-16 для різних галузей постачання.
  • За кожну провінцію хоча б з одним ігровим очком: 1, + 0.1 за кожне ігрове очко в провінції, округлюється в меншу сторону до цілого числа.

Надходять припаси Редагувати

Кількість поставляються припасів визначається за найгіршою інфраструктури на найкращому шляху прямування зі столиці, включаючи столичний регіон, і той, який отримує припаси. Області постачання з'єднуються з пунктом постачання:

  • По землі: області постачання сполучені наземним шляхом. Значення обчислюється за сумою:
  • 0.5 квадрата середньої інфраструктури постачальної області. Не відноситься до столичних областях.
  • квадрат середньої інфраструктури снабжаемой області помножений на 2. Столичні області отримують це значення, як "місцеві" припаси.
  • По морю: області постачання, сполучені морських шляхом. Кількість припасів визначається рівнем морських баз, через які йде постачання, помноженим на 3.

Ефекти від постачання Редагувати

Військам потрібні припаси для того щоб битися з максимальною ефективністю. Якщо війська в області постачання споживають більше поставляється кількості припасів, вони почнуть отримувати штрафи.

Відстрочка перед поповненням припасів Редагувати

Відстрочка перед поповненням запасів за замовчуванням становить 48 годин, тобто, дивізія, що не отримує припаси, протягом цього часу не буде отримувати ніяких штрафів. Деякі доктрини підвищують час відстрочки.

Штрафи Редагувати

Якщо дивізія отримує менше необхідної кількості припасів, вона отримує наступні штрафи:

  • 30% виснаження
  • -80% організації
  • -30% швидкості відновлення
  • -20% бойової ефективності

Ці штрафи збільшуються на 1 - частка дивізії в постачанні. Штрафи доходять до зазначеного рівня за 30 днів.